Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Фотогурток
Тема: Міський і сільський пейзаж Для зйомки пейзажу потрібно мати фотоапарат або телефон. У міських і сільських пейзажах фотографи розкривають особливості забудови, зображають вулиці, площі, сквери. Фото, створені митцями багато років тому, дають нам можливість побачити архітектуру старовинних міст і сіл, ознайомлюють з епізодами життя їхніх мешканців. Різновидом міського пейзажу є архітектурний пейзаж — фотографія, із зображенням реальної архітектури в навколишньому середовищі. Фотографуючи пейзаж потрібно звертати увагу на композиційні моменти у кадрі. Лінійна перспектива — зображення предметів на площині відповідно до зорового сприйняття їх у просторі; побудова такого зображення за допомогою ліній, що сходяться на горизонті в одній точці. Точка сходження — уявна точка на лінії горизонту, у якій при побудові лінійної перспективи сходяться всі паралельні лінії, спрямовані вглиб простору. Роздивіться картину та схему побудови лінійної перспективи, що їй відповідає.
Міський і сільський пейзаж: https://www.youtube.com/watch?v=9El-bg1cH_I
Запитання і завдання: 1. Порівняйте сільський і міський пейзажі на конкретних прикладах. 2. Дослідіть, чи є пам'ятки архітектури у вашій місцевості.
Тема: Тональна перспектива в кадрі Існують так звані лінійна і тональна (повітряна) перспективи. Ці техніки використовуються для досягнення цільного враження перспективи на знімках. Лінійна перспектива в прикладі з рейками поїздів, що йдуть вдалину. Повітряна ж перспектива означає зміну тону предметів, що знаходяться на різні відстані від фотографа. У такій перспективі більш світлі тони асоціюються з найвіддаленішими предметами, а темніші — з близько розташованими. Частково такий ефект пояснюється світлою тональністю неба і більш темною тональністю землі, що асоціюються з пейзажем. Повітряну перспективу можна створювати використовуючи туман. Це призведе до деякої неясності відображення віддалених об’єктів, що теж буде причиною їх світлого тону. Повітряна перспектива чітко посилює с прийняття глибини простору при зйомці гірських пейзажів. У таких випадках очі глядача при розгляданні знімка поступово переглядають сюжет, перескакуючи від однієї ділянки до іншої. У будь-який момент для глядача частина знімка буде різкою, а частина — розмитою. Така відмінність у вдаваній різкості передає відчуття першого, другого плану в кадрі.
Отже існують такі типи перспективи та їх вплив на сприйняття кадру. Перший тип — лінійна, коли при погляді на рейки, що йдуть в далечінь, глядачеві здається, що вони зближуються. Друга — повітряна, що означає різний ступінь освітленості в об’єктів, що знаходяться на різній відстані від спостерігача. Вибудовуючи композицію в кадрі, пам’ятайте про вплив цих різних способів людського зорового сприйняття. Тональна перспектива в кадрі: https://www.youtube.com/watch?v=VcjuDgOqFVw
Тема: Принцип рівноваги при заповненні картинної площини Дві частини композиції будуть врівноважені, якщо вони мають однакову зорову вагу, тобто привертають увагу глядача в однаковій мірі. Рівновага може бути досягнута за допомогою симетрії, тобто коли обидві частини розташовані однаково по відношенню до якої - небудь осі. Симетрична композиція складається з кількох великих і малих деталей, що розташовані так, щоб група з одного боку вертикальної осі врівноважує групу з іншого боку. https://www.youtube.com/watch?v=vpBxVbZTn6s
Тема: Прийоми фотозйомки пейзажу в різні пори року
Для багатьох людей, природа – це джерело натхнення, заряд позитивної енергії та справжнє місце відпочинку. Проте, коли ти – фотограф, окрім того, щоб просто насолоджуватися красою, яка тебе оточує та зберегти цю картинку у своїй пам’яті, ти ще відчуєш потребу зберегти її у пам’яті твого фотоапарату. Можливо, щоб переглянувши її, згадати ті почуття та емоції, які вирували у даний момент, а можливо для того, щоб ті ж емоції, завдяки твоєму фото, відчули й інші. А можливо, ти мрієш про те, щоб твоє фото прославило українську фотографію на міжнародних конкурсах. Мета в кожного своя. Проте часто буває так, що наше око розрізняє набагато більше, ніж здатна розрізнити фотокамера і передати те, що ти бачиш на екран фотоапарату. Все ж таки до досконалості наблизитися можливо. Що ж стосується зйомки пейзажних фото, щоб це зробити, потрібно слідувати декільком правилам, які точно стануть Вам в нагоді при виборі даного жанру. https://www.youtube.com/watch?v=xNnSlBolOJ8
Тема: Смисловий і творчий центр кадру
Розглядаючи проблему кадрування знімка ми неодноразово торкалися іншої важливої сторони композиційного рішення кадру - отримання образотворчого акценту на головному об'єкті зображення, який повинен домінувати, привертати увагу глядача насамперед. https://jak.waykun.com/articles/zmistovnij-i-obrazotvorchij-centr-kadru.html http://um.co.ua/2/2-12/2-120184.html
|
Пошук
Друзі сайту
|