Середа, 24.04.2024, 08:50
                                                                            

Радіолюбительське конструювання



Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фотогурток

 

Тема: Міський і сільський пейзаж

        Для зйомки пейзажу потрібно мати фотоапарат або телефон.

       У міських і сільських пейзажах фотографи розкривають особливості забудови, зображають вулиці, площі, сквери. Фото, створені митцями багато років тому, дають нам можливість побачити архітектуру старовинних міст і сіл, ознайомлюють з епізодами життя їхніх мешканців. Різновидом міського пейзажу є архітектурний пейзаж — фотографія, із зображенням реальної  архітектури в навколишньому середовищі.

      Фотографуючи пейзаж потрібно звертати увагу на композиційні моменти у кадрі.

     Лінійна перспектива — зображення предметів на площині відповідно до зорового сприйняття їх у просторі; побудова такого зображення за допомогою ліній, що сходяться на горизонті в одній точці.

     Точка сходження — уявна точка на лінії горизонту, у якій при побудові лінійної перспективи сходяться всі паралельні лінії, спрямовані вглиб простору.

Роздивіться картину та схему побудови лінійної перспективи, що їй відповідає.

 

Міський і сільський пейзаж:

https://www.youtube.com/watch?v=9El-bg1cH_I

 

Запитання і завдання:

1. Порівняйте сільський і міський пейзажі на конкретних прикладах.

2. Дослідіть, чи є пам'ятки архітектури у вашій місцевості.

 

Тема: Тональна перспектива в кадрі

Існують так звані лінійна і тональна (повітряна) перспективи. Ці техніки використовуються для досягнення цільного враження перспективи на знімках. Лінійна перспектива в прикладі з рейками поїздів, що йдуть вдалину. Повітряна ж перспектива означає зміну тону предметів, що знаходяться на різні  відстані від фотографа. У такій перспективі більш світлі тони асоціюються з найвіддаленішими предметами, а темніші — з близько розташованими. Частково такий ефект пояснюється світлою тональністю неба і більш темною тональністю землі, що асоціюються з пейзажем. Повітряну перспективу можна створювати використовуючи туман. Це призведе до деякої неясності відображення віддалених об’єктів, що теж буде причиною їх світлого тону. Повітряна перспектива чітко посилює с прийняття глибини простору при зйомці гірських пейзажів. У таких випадках очі глядача при розгляданні знімка поступово переглядають сюжет, перескакуючи від однієї ділянки до іншої. У будь-який момент для глядача частина знімка буде різкою, а частина — розмитою. Така відмінність у вдаваній різкості передає відчуття першого,  другого плану в кадрі.

Отже існують такі типи перспективи та їх вплив на сприйняття кадру. Перший тип — лінійна, коли при погляді на рейки, що йдуть в далечінь, глядачеві  здається, що вони зближуються. Друга — повітряна, що означає різний ступінь освітленості в об’єктів, що знаходяться на різній відстані від спостерігача. Вибудовуючи композицію в кадрі, пам’ятайте про вплив цих різних способів людського зорового сприйняття.

       Тональна перспектива в кадрі:

https://www.youtube.com/watch?v=VcjuDgOqFVw

 

 

Тема: Принцип рівноваги при заповненні картинної площини

Дві частини композиції будуть врівноважені, якщо вони мають однакову зорову вагу, тобто привертають увагу глядача в однаковій мірі.

Рівновага може бути досягнута за допомогою симетрії, тобто коли обидві частини розташовані однаково по відношенню до якої - небудь осі.

Симетрична композиція складається з кількох великих і малих деталей, що розташовані так, щоб група з одного боку вертикальної осі

врівноважує групу з іншого боку.

https://www.youtube.com/watch?v=vpBxVbZTn6s

 

Тема: Прийоми фотозйомки пейзажу в різні пори року

 

 

Для багатьох людей, природа – це джерело натхнення, заряд позитивної енергії та справжнє місце відпочинку. Проте, коли ти – фотограф, окрім того, щоб просто насолоджуватися красою, яка тебе оточує та зберегти цю картинку у своїй пам’яті, ти ще відчуєш потребу зберегти її у пам’яті твого фотоапарату. Можливо, щоб переглянувши її, згадати ті почуття та емоції, які вирували у даний момент, а можливо для того, щоб ті ж емоції, завдяки твоєму фото, відчули й інші. А можливо, ти мрієш про те, щоб твоє фото прославило українську фотографію на міжнародних конкурсах. Мета в кожного своя. Проте часто буває так, що наше око розрізняє набагато більше, ніж здатна розрізнити фотокамера і передати те, що ти бачиш на екран фотоапарату. Все ж таки до досконалості наблизитися можливо.

Що ж стосується зйомки пейзажних фото, щоб це зробити, потрібно слідувати декільком правилам, які точно стануть Вам в нагоді при виборі даного жанру. 

https://www.youtube.com/watch?v=xNnSlBolOJ8

 

Тема: Смисловий і творчий центр кадру

 

Розглядаючи проблему кадрування знімка ми неодноразово торкалися іншої важливої ​​сторони композиційного рішення кадру - отримання образотворчого акценту на головному об'єкті зображення, який повинен домінувати, привертати увагу глядача насамперед.

https://jak.waykun.com/articles/zmistovnij-i-obrazotvorchij-centr-kadru.html

http://um.co.ua/2/2-12/2-120184.html

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz